2014. augusztus 10., vasárnap

Kritika #16-Örökkön-Örökké. #17-Sorstalanság.

Örökkön-örökké
Örökkön-Örökké (x)

Kinézet: A fejléc nekem tetszik. Egyszerű de nagyszerű. Az "Örökkön-Örökké" szöveg betűtípusát azért lecserélném. Az oldalakat is máshogy helyezném el. Az oldal szöveget kicsit olvashatóbb betűtípusra raknám!
  • Fülszöveg
  • A blogról
  • Rendszeres olvasók
  • Gmail ikon 
  • Részek
  • Látogatók száma
  • Chat
  • Email és követés
  • Elérhetőség 
  • Blogarchívum

10/8

Történet: A történet nagyon tetszik. Nagyon elnyerte a tetszésemet, főleg hogy farkasos a blog. Imádom! Szép a fogalmazásod. Természetesen feliratkozok és várom a további részeket. :)
10/10
Összesen:20/18
További sok sikert kívánok! És jó blogolást! :)
És sajnálom, hogy ennyit késtem vele! :/ :) 


Sorstalanság
Sorstalanság (x)

Kinézet:A fejléc gyönyörű! Imádom Dorina fejléceit. A kinézet és a színek passzolnak. Semmibe nem tudok belekötni.
10/10.

Történet: Nekem nagyon tetszik. Jó történetnek ígérkezik. Nagyon szépen fogalmazol! Nekem nagyon elnyerte a blogod a tetszését. :) Örömmel olvasom tovább a fejleményeket. Új olvasót köszönthetsz szerény hajlékonyodba!
10/10
Összesen: 20/20 Gratulálok! :) 
További sok sikert! És jó blogolást! :) 
És sajnálom, hogy ennyit késtem vele! :/ :) 




4 megjegyzés: