2014. augusztus 10., vasárnap

#14.kritika-A világ másik oldala

Drága olvasók!
Most egy kritikát hoztam,ma csak ezt,többit holnap!Most már vállalok rendezett képet is ! Ha bármit kérsz,írj erre az e-mail címre.! dukaivanessa@gmail.com ! Csak ennyit szerettem volna!További szép délutánt!
(x)
Kinézet:
 A fejléced első ránézésre nekem tetszik,de ha jobban megfigyelem,a lányt egy csöppet erősebbre vehetted volna.Az írás tetszik rajta,azzal nincs semmi gond.A háttér egyszerű,de ami azt illeti,nekem tetszik,illik a fejléchez is szóval én ezen sem változtatnék.Ami a modulokat illeti,nincs velük semmi probléma.

Bejegyzések:

Első ránézésre az első,amit mondhatnék,hogy írj nagyobb betűvel.Hidd el,úgy kinézhetőbb lesz! A helyesírással kapcsolatban még annyit,hogy találkoztam néhány vesszőhibával,azokra figyelj oda!Amúgy a fogalmazásoddal nincs probléma,bő a szókincset és részletes is.

Remélem nem bántottalak meg semmivel,további jó blogolást! :)



2 megjegyzés: