2018. június 15., péntek

Kritika Az Örökös

Az örökös

Kinézet:  Kifejezetten teszik (nagy fekete-fehér-szürke párti vagyok), és, az hogy az embereknek megmaradt az "eredeti" színük, és így kiemelkednek, nagyon jól néz ki legalábbis szerintem.Letisztult és nem túl giccses, jó ránézni a kinézetre.

Történet: Őszintén nem vagyok nagy K-Pop rajongó, de ettől, függetlenül érdekes a történet. Kifejezetten tetszik, hogy a lány nem egy tipikus irritáló személyiség, hanem kedves karaktere van és nem fekszik össze fűvel-fával. A srác karaktere az elején nekem kicsit nagyképűnek tűnik, de egyébként szerethető. 

Összességében: Igényesen és jól megírt történet. Szép kinézet, és szerethető karakterek.


Sok sikert és olvasót kívánok a továbbiakban!

És elnézést kérek a csúszásért az írótól!

Rebecca Cooper

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egy kicsit késve írok, de nem is tudtam, hogy végül itt kötött ki a kritikám. Ha jól emlékszem korábban egy másik blogon volt, ami később törlésre került. Mindenesetre köszönöm, hogy kiraktad ide, és persze hálás vagyok a rövidke kritikáért :)

    VálaszTörlés
  2. Memperkenalkan, Ace Maxs Obat Kanker Payudara alami berbahan dasar 100% Herbal. Mengobati kanker payudara stadium awal TESTIMONI ACE MAXS hingga stadium akhir dengan efektif dan aman tanpa operasi, tanpa kemoterapi, tanpa radiasi dan tanpa menimbulkan efek samping yang membahayakan. LEGALITAS ACE MAXS  Kualitasnya terjamin, sudah terdaftar di BPOM RI dan DEPKES RI. Simak kandungan lengkap dan keunggulannya berikut ini! KHASIAT ACE MAXS
    CARA ORDER ACE MAXS

    VálaszTörlés