2016. május 8., vasárnap

Elkészült rendelések, és úgy érzem fejlődtem

Sziasztok, újból én vagyok mégpedig pár elkészült rendelésssel. Az első fejlécet Paróczai Eszter kérte, a Halálos Vígjáték c. blogjára. Szokásosan az x-re kattintva tudjátok megnézni a blogot ^^

x

Továbbá itt van Pimper Bogi, Youth című blogjára készült fejléc amely szerény véleményem szerint gyönyörű lett. Ez volt az a fejléc,ahol megpróbáltam valami újat alkotni...és azt hiszem...sikerült :) (Jelenleg még nincsenek fent részek)
x
Következő történet, melyre könyborító készült,ezt a Wattpadon tekinthetitek meg,illetve bloggeren. A könyvborító a Wattpadon látható :) Írója Rose Brooks.
Wattpad link: x
Blogger link: y





Ez a fejléc Anett Reichenberger blogjára, a My Prince-re készült. Jelenleg még nem álította be, bizonyos okok miatt de azt mondta hamarosan befogja :)
x
És végül jöjjenek a My enemy, my love szereplői amelyet Aria D. ír :) Jelenleg még csak egy rész van fent,de hamarosan jönnek a részek :)



Blog linkje: http://myenemymylovearia.blogspot.hu


















Ha bármelyik blog fel keltette az érdeklődésedet térj be hozzájuk nyugodtan, nem fogják megbánni ;) 
Én pedig köszönöm a figyelmet, ha esetleg rendelni szeretnél rendlej nyugodtan,akár kommentben,akár emailben (Az emailnak jobban örülnék ^^)

További szép napot kíván,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése