2015. december 18., péntek

Cintia, visszatérés! :)

 Te jó ég! Le se tudom írni mikor is voltam itt utoljára, leszámítva a mai visszatérésemet már ha lehet ennek hívni. Nem csak ti, nem csak a blog de még magam is elfelejtettem azt hogy ennek a blognak a tagja vagyok, és hogy tartozok jó pár bejegyzéssel. A chat-et meg se néztem, szerintem lett volna pár feladatom az az Kritikám amit bőven írhattam volna. De most azért írom ezt, mert szeretném tudatni veletek nem mentem el, és nem is fogok csak van más blogom, és szeretnék Kritika íráson kívül fejléceket gyártmányozni nektek vagy rendelés gyanánt. Szóval az elmúlt időkben a blogommal, a fejlécek gyártásával és a tanulássál foglalatoskodtam, de ezzel a bloggal pedig semmit. Vissza tértem, és készen vagyok megosztani mindent veletek és készen állok arra is hogy megosszátok blogjaitokat velem, hogy egy jó és kellemes tanácsokat adhassak a kritikáimba. Aktív vagyok írjatok nyugodtan a Chat-be akár ma akár holnap hiszen itt a téli szünet, ami KARÁCSONNYAL jár amit remélem ti is olyan lázzal vártok mint én mert jövő héten már lehet fát állítani és kicsomagolni a kért ajándékokat! :)
Ennyit szerettem volna, írjatok bátran!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése