2015. június 6., szombat

Kritika-Dobok egy kosarat//Cintia//



Kinézet: Hol is kezdjem?
A blogod nagyon egyszerű kinézetre ami ebben az esetben nem baj mert a fejléced egyszerűen csodálatos.A kis képek rajta és a betűk...Nem tudom te csináltad-e vagy rendelted de fantasztikus munka lett.Te vagy az első akinél ilyen fejléced láttam!:)De nem is folyatom mennyire jó hanem vissza térek a kritika írására.A háttered nagyon egyszerű egy alap.Így is jó de nem lenne rossz ha keresnél egy fejlécedhez passzoló háttered,vagy rendelnél vagy készítenél.Nincs kifogásom,nagyon jó!:)


Történet:Amikor olvastam kicsit olyan volt mintha már láttam volna egy ehhez hasonló filmet,csak ott pompon csapot nem volt!:) Nem túl rövid de nem is túl hosszú de lényeg benne van.És nagyon tetszett a befejezésed is: "Csak előtte még dobok egy utolsó kosarat".Itt sincs semmi kifogásom nagyon tetszik a blogod,gazdagodtál plusz egy feliratkozóval is!További sok sikert.Köszi hogy engem választottál!:) 

                                                

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! Hát, a fejlécet egyedül csináltam és nagyon örülök hogy tetszik valakinek! További jó blogolást kívánok és köszönöm a feliratkozást! :)

    VálaszTörlés