2015. április 12., vasárnap

Kritika #3 -Glock17

Sziasztok! :)
Ma újra egy kritikával érkeztem, valamint az elkövetkezendő pár napban felteszem a többi elkészült rendelésemet is. Ha szeretnétek rendelni tőlem valamit, akkor azt chatben, vagy emailben tehetitek meg: daniellamirachelle@freemail.hu

( x )
- Ez a kritika nem bántásból íródott -

I. Fejléc: 

Mit is mondhatnék? Nem tetszik. Ne haragudj, hogy ezt mondom, de szerintem borzalmas. Magával az összemosásokkal is baj van, nem értem, mik azok a fehér 'cuccosok '  a fejlécen?! Még ha magát a kinézetét nézzük, akkor nem a leges-legborzalmasabb, de a méretével összevetve, számomra kiábrándító az összhatás. A fejléc olyan nyomott, hogy egyszerűen nincs hely a bejegyzésnek, nos, erről bővebben a design résznél. Összességében nem tetszik a fejléced, ha az én blogom lenne megváltoztatnám, de ez a kritikám ellenére is a te döntésed.

10/4

II. Design:  

Alapból egy letöltött DeviAntartos sablonról van szó, és így, hogy még csak ez fel sincs tüntetve, számomra már levonódott egy pont a tízből, ráadásul a designered is saját maga nevén tüntette fel, de ebbe ne menjünk bele *:)*
Szóval a design sem tetszik, csakúgy, ahogyan a fejléced sem. A bejegyzés helye sokkal kisebb, mint a moduloké. Szerintem egy másik sablon sokkal jobban jönne, mert hihetetlenül ocsmányan néz ki, hogy százezres betűmérettel írod a bejegyzéseidet, a bejegyzés helye pedig olyan kicsi, hogy 8 pontos Airal Narrow-al sem tudnék beleírni egy részt. 

10/6

III. Történet, írásmód, helyesírás: 

Elég volt elolvasnom a fülszöveget, és rájöttem, hogy ismét ugyanaz a lerágott csont jön, mint amely' már nyolcázhatvanezer-két blogban megfordult. Ártatlan lány tizenhét-nyolc éveiben jár, de belecsöppen a maffia világba, véletlen, vagy direkt, sosem derül ki... A fülszövegben elég zavarosan vezeted be a történetet, ennek ellenére a részek olvasása során kellemeset csalódtam. A történet- annak ellenére, hogy sablonos -, jól van megírva, de ha az emberek a design alapján ítélnek, márpedig az alapján ítélnek, akkor szerintem elkattintanak, szóval mint az előző pontokban is említettem, érdemes lenne megváltoztatni. Helyesírási hibák voltak a történetedben, nem is egy, úgyhogy ezekre tényleg érdemes odafigyelni. Egy lektor/béta szerintem szívesen átnézné az irományodat, amikor elkészültél vele, és így kijavítaná a hibáidat. Más ember hamarabb meglátja a hibáit, mint sajt magunk, hisz tudjuk, hogy az adott fejezetben milyen cselekvés fog történni, így hajlamosak vagyunk átugrani részleteket, már rcsak tapasztalatból is mondom. Keress fel egy blogos csoportban valakit, aki ezzel szívesen foglalkozna. Biztos van nem egy olyan segítőkész emberke, aki elvállalná.

10/7 

30/ 17

Remélem nem bántottalak meg a szavaimmal, ha mégis, ne haragudj, nem állt szándékomban, de azt hiszem, hogy mindenkinek szüksége van az erősebb kritikára is, így tudunk fejlődni. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése