2015. április 6., hétfő

Kritika - #2 Don't Speak , #3 Hologram



Sziasztok!
Egy újabb kritikát hoztam, ha szeretnétek rendelni tőlem, azt Chatben és E-mail-ben is megtehetitek.
Mail(daniellamirachelle@freemail.hu)

Don't speak
(x)
- Ez a kritika nem bántásból íródott -

I. Fejléc:

Amikor először megnyitottam a blogod linkét, megakadt a szememe a fejlécen - mi máson? -. Nagyon szép, szépen ki vannak dolgozva a részletek. Kissé "egyszerű", de mégis nagyszerű. Nincs túl zsúfolva. A három kis szövegrész pedig tökéletesen illik bele. Tetszik, hogy nem egy átlagos fejlécről van szó. Külön kellemes hatást kelt, hogy a fejléc két szélénél más színek is keverednek, ami később visszaköszön a háttérben is. Nagyon szép munka!

10/10

II. Design:

Amin először megakadt a szemem, az az, hogy el van méretezve a fejléc, a sablonhoz képest. A fejléc jobb szélénél ott egy fekete csík, ami jelzi, hogy nagyobbra van véve a sablon szélessége, így kilóg a fejléc, és ott tátong egy fekete csík, ezt leszámítva viszont nagyon szép az egész desing. Az összes modul nagyon kifinomult, pont annyi van, amennyinek lennie kell. Ha designt készítek, általában a blogban található színekből készítem el a chatbox-ot, mert nem szeretem az átlátszót, de a te blogodba illik. Szerintem érdemesebb lenne a címet középreigazítani egy ccs-kóddal (bejegyzés végén megtalálható), így sokkal szebb lenne a hatása. Valamint ha a bejegyzés szövegét középre igazítanád, mégjobban mutatna. A másik dolog, amit nem értettem, hogy az új bejegyzésed neve 'Prológus', ez eddig rendben, írtál egy kis köszöntőt, etcetc, majd amikor belekezdtél a részbe, leírtad mégegyszer, hogy Prológus. Nos, szerintem ez felesleges. Én általában egy elválaszó vonallal határolom el a köszöntőt a résztől, de ez a cím dolog egyéni szocprobéléma. 

10/9

III. Történet, helyesírás és írásmód:

Mivel csak egy köszöntő, és egy prológus van fent, sok mindent nem tudok írni a történetről, ám az eddigi írásodból látszik, hogy tehetséges vagy! Van érzéked az íráshoz, és ezt ki is használod. Helyesen használod az írásjeleket, helyesírási hibát pedig nem fedeztem fel, ami egy kissé zavart, hogy néhány helyen ..-ot írtál. Nincs olyan, hogy két pont. Egy pont van, avgy három. :D
Ezt az egy pici hibát leszámítva nagyon tetszik a történet - már amennyi van eddig belőle -, biztos vagyok benne, hogy olvasni fogom. Fel is iratkoztam!

10/9

30/27! 


Hologram - [Harry Styles Fanfic.]
(x)

- Ez a kritika nem bántásból íródott -


I. Fejléc: 

Amikor írtál egy e-mailt, hogy szeretnél egy kritikát, megnyitottam a blogodat, és konkrétan tátva maradt a szám. A fejléc csodálatos. Pontosan tükrözi a törtnéet egy részét, úgy ahogyan a cím is. A hologram nagyon jól mutat benne, az egyetlen dolog, amit elhalványítottam volna, az a csókolózó pár, de így is jól mutat. Az egyetlen dolog, ami furcsa a fejlécedben -talán azért,mert nem tudom mi az -, az Harry karjánál lévő 'nemtudommik'. Egyszerűen akárhogy nagyítom, nem jövök rá, hogy mi az. Hologram, vagy neccharisnya? :DD Egy szó mint száz. Szép lett.

10/9

II. Design:

Fu. El van méretezve a fejléc, a sablonhoz képest. A fejléc jobb szélénél ott egy fekete csík, ami jelzi, hogy nagyobbra van véve a sablon szélessége, így kilóg a fejléc, és ott tátong egy fekete csík, ezt leszámítva viszont nagyon szép az összhatás (mint a másik blognál is). Ami zavar, nem is kicsit, hogy nagyon sötét a háttér, a betüszín pedig fehér. Két perc alatt garantált fejfájást okoz. Ha a helyedben lennék, én ezt mindenképp megváltoztatnám. Amit még tanácsolnék, az szintén a bejegyzés középreigazítása, illetve a cím középreigazítása. A következp dolog ami nem tetszik, az a chat, és a modulok helye. A chat színei nem harmonizálnak a blog tübbi részével, nem értem a sárga és a bordó színt, hiszen sehol sem találhatunk ilyet. Én mindenképp megváltoztatnám a modulok sorrendját is, például a következőre:
1. Hologram
2. Információk
3. Menü
4. Olvasók
5. Chat
6. Nézettség 
7. Régebbi bejegyzések, és végüla  cserék.

10/7


III. Írásmód, sztori, helyesírás:

Amikor megkaptam a leveledet, még csak a prolügus volt fent, mostanra pedig az első rész is felkerült. Elolvastam, a véleményem pedig az, hogy valami iszonyatosan jól fogalmazol, nem volt sok helyesírási hiba.
Ezt a mondatot, viszont nem tudom mire vélni. Hoppá. Lemaradtam? Mi történt? :D
Egyszeriben találtam az épületen kívül.
Mindezt leszámítva tetszik a történet, bár egy kissé tényleg zavaró, hogy amikor olvasok, és felpillantok szinesebbnál színesebb foltokat látok a betűszín miatt, úgyhogy ezt mindenképpen érdemes lenne megváltoztatni, mint ahogy az előző blognál is említettem, ide is feliratkoztam! :)
10/9

30/26


Bejegyzés címét középreigazító ccs kód: h3.post-title, .comments h4 { text-align:center; text-transform:normal; })

Ezt a sablon tervezésénél, az egyéni ccs-kódok hozzáadásánál tudod beigazítani. Remélem tudtam segíteni, és egyikőtöket sem bántottam meg a kritikával. Mindkettőtöknek további sok sikert az írásban, és sok-sok feliratkozót.

(Ha szeretnétek tőlem rendelni írjatok e-mailt, vagy jelezzetek itt kommentben, esetleg chaten. Ha megnézitek a rendelés menüpontot akkor megtudhatjátok, hogy miket vállalok még el)









2 megjegyzés:

  1. Kedves Daniella!

    Nagyon szépen köszönöm a velős véleményt, a kedves szavak jól estek, az észrevett hibákkal pedig egyetértek és igyekszem javítani őket!

    UI: Köszönöm, hogy bizalmat szavaztál a történettel kapcsolatban és feliratkoztál olvasónak! :)

    Puszi,
    Skyler W.

    VálaszTörlés
  2. Drága Daniella!
    Köszönöm a kritikát, meg fogom fogadni a tanácsaidat!
    Jól esett olvasnom dicsérő szavaidat és persze azt is, hogy feliratkoztál.

    Köszönettel, Olívia!

    VálaszTörlés