2014. október 1., szerda

Design,fejléc,könyvborító+rendelésről pár szó..

 Sziasztok! Sajnálom, hogy mostanában keveset vagyok! Tudjátok itt a suli és szerintem, mindenki a tanulással foglalkozik. Remélem megértitek. A rendelésekről csak annyit szeretnék mondani, hogy aki szeretne tőlem rendelni valamit, azt ara szeretném megkérni, hogy türelmesen várjon majd rá. Nem biztos, hogy 1-2 nappal megtudnák csinálni egy szépnek mondható fejlécet.:)) Nos, aki rendel az türelmesen várjon! Természetesen, mindig vissza írók az illetőknek, és értesítem a dologról. Ahogy az időm engedi úgy csinálom.:) Ja és még valami, akiken még nem küldtem el valamit az szóljon!! Még egy rendelésemről tudok, a többit nem tudom. Akinek nem küldtem el, értesítsen! Köszönöm! :) További szép estét kívánok!
UI: Újra aktív vagyok a kritikáknál! :) Rendeljetek nyugodtan! :) 

Criticism from me to you (x)


Kémek Hálójában (x)

Hát, nem a legjobb, de megteszi:))

Várom a véleményeket! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése