2014. szeptember 5., péntek

Kritika #23

Nos,meg is hoztam az első kritikám ebben a Design blogban!Jó olvasást kívánok!
Ui. Nincs fejléc,és a gépemen nem találom a paintet!

                             Sarki Fány (Alexander Rybak Fanfiction)


Kinézet: Tetszik!Bár a fejléc kettős érzést kellt fel bennem.Szerintem nagyon jól megvan csinálva,hogy fele a lány képe fele a fiúé.Mivel nem te készítetted,nem nagyon fedek fel semmit.

Történet: Nagyon jó a történet!Szép a kinézete,és mindíg hosszú részeket hozol!Sokan is kedvelik a történeted,lehet,hogy hozzájuk csatlakozom!

Helyesírás/fogalmazás: Ami a helyesírást illeti,nem találtam hibákat,aminek nagyon örülök!A fogalmazással sincs semmi,de mint amint írtam,bő részeket hozol és kifejtesz minden egyes részletet!

Sajnálom,hogy rövidre sikeredett,de általában hosszú Kritikákat írok.De,ha valaki más készíti a fejlécet,akkor nem szoktam nagyon beszélni róla!

Puszi,és további jó blogolást kíván:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése