2014. augusztus 30., szombat

#22.kritika-Tanárszerelem

(x)
Kinézet:

Hogy őszinte legyek,nekem a fejléc nem tetszik.Még a cím úgy-ahogy elmegy rajta,de egyszerűbb alappal mindenképp jobb lenne.A helyedben cserélném a fejlécet.Amúgy a színek szerintem összeillenek,szóval azzal nincs probléma.Ami a modulokat illeti,szerintem a legfontosabbak megvannak,és a helyére is tetted őket.Viszont az egész design-t feldobhatnátok HTML kódokkal.

Bejegyzések:

Mindenképp jó pont,hogy nagy betűkkel írsz,így sokkal szebb a külalak.Ami a fogalmazást illeti,szerintem elképesztően fogalmazol.Bő a szókincsed,részletesen írsz,és nem követsz el szóismétlést.Helyesírási hibát nem találtam,ami dicséretes!A bejegyzések szerintem nagyszerűek,én nem találtam bennük hibát.

Remélem nem bántottalak meg semmivel,további jó blogolást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése