2014. június 18., szerda

#5 Kritika Élet egy kísértettel

Hali! Hogy vagytok? Hogy telt a napotok? Nekem elég jó volt, ahhoz képest :D. Most egy kritikával jöttem. Még van pár rendelésem és egy kritikám. Bocsánat ha megváratom azokat. Azért ti se a gép előtt punnyadtok egész nap, nem?  Megígérem sietek velük! Jó éjt mindenkinek! Holnap jelentkezem!

Élet egy kísértettel
Élet egy kísértettel (x)

Kinézet: A fejléc nekem nem tetszik. Ki vágtál egy-két képet és rá helyezted egy fejlécalapra. Nem szép ez! Azon cseréld le! A színek szépen vannak dominálva, de én azonnal csinálnék egy design átalakítás is. Modulok rendben vannak. A szöveget pedig sor kizártra tenném, mert az úgy sebben mutatna, mint a blogon, mind mindenhogy.
10/4

Történet: A prológus nekem nem tetszett. Látom most kezdtél történettett írni.:) Jó felé kapizsgálsz, de még van mit csiszolni rajta. A csajnak a karaktere nekem nem tetszik. Csak a szexért csinál mindent? Meg csak azért volt a férjével mert gazdag volt, meg jó volt vele az ágyba(?). Nem tudom hány éves vagy, de remélem azért nem 16 alatt. Ha, neked így jó, nekem mindegy. Te tudod.. Találtam néhány helyesírási hibákat találtan, de nem olyan vészes. Mielőtt kitennéd, olvasgasd át legalább kétszer, vagy nézesd meg ott felül a pipával, vagy az interneten.
10/5
Összegezve: Jó felé mész a történettel, de figyelj kicsit oda.
20/9
Bocsánat ha megbántottalak! Nem volt szándékos! :) További jó blogolást! 
BETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése