2014. május 30., péntek

#3 Kritika-Szólj hozzám.

Sziasztok,ismét egy kritikával érkeztem nektek.

Szólj hozzám (x)

Kinézet:Szép szürke a kinézet,de nekem a fejléc hiányzik.Szerintem csinálj/kérj valakitől akár, tőlünk akár mástól.Modulokról csak annyit mondanék hogy, szerintem rakj be chat-et, hogy akik benéznek és elolvassák a blogodat vagy cserét szeretnének kérni azok tudjanak írni neked.

10/5

Történet:Nagyon tetszik.Elsőre azt hittem hogy egy történetet írsz, aztán, jobban szemügyre vettem a dolgokat, és észre vettem hogy rövid történeteket írogatsz.:D Szép a fogalmazásod! :) A történeteket nagyon érdekesnek találtam, de azért örültem volna ha folytatod "Az én kis öcsém"-et.Na nem baj!Érdekes és jók a történetek.Természetes olvasni fogom a kis irományaidat, és persze feliratkozom!Siess majd a következő történeteddel!
10/10+2
Összesen: 17.:) Gratulálunk.


2 megjegyzés: